outfit



Tänkte slänga upp en dagens outfit. Jag tycker själv det är roligt att se andras, fast det bara är en vardags outfit.
Jag håller på att planera lite för imorn. Fernandos familj kommer hit så måste planera mat och efterrätt såklart.

En rolig sak, sist dom var här gjorde jag toscapäron med glass (körde på ett säkert kort, lätt och snabbt )
Dom hade aldrig smakat det förut men dom älskade det, så mycket att jag fick göra det till 25 pers på nanos pappas 60 års dag haha.
Men det var jättekul alla tyckte det var så himla gott och jag blev så chokad att ingen av dom hade smakat det förut jag är verkligen uppväxt med det.

är toscapäron en svensk efterrätt?










Kommentarer
Postat av: evelina

snyggt!

ska vi följa varandra via blogglovin?

2010-01-15 @ 16:55:16
URL: http://evalinas.blogg.se/
Postat av: MULATRE

evelina- Tack :) , jag förstår inte hur det där funkar haha

2010-01-15 @ 17:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0