Hundvakt


Jag är hundvakt åt mammas hund halo (ja jag älskar Beyonce men det var inte jag som döpte henne haha)
skit gullig är hon iallafall hon är bara 3 månader eller nått sånt.
Hon ser ut som en liten nalle och hon är som en liten nalle också.. men jag kommer aldrig skaffa en egen hund, jag kommer sakna henne jättemycket men det är väldigt jobbigt speciellt när dom är så små.

haha random inlägg jag vet efter 1 år ,men just den här tiden på året går jag i ide så det är perfekt för mig att sitta och skriva lite random inlägg .. min plan är iallafall att fortsätta skriva i sommar också, det här året





Kommentarer
Postat av: Sabina

vad vacker du är :)

2010-01-12 @ 16:18:41
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: MULATRE

Tack detsamma sabina :)



hoppas du fortsätter läsa



kramkram

2010-01-12 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0