....

Tjena tjena! ...mittb.. nej gud va töntigt!


Jag kom precis hem från stan. Jag var där och träffade mina ladies.. vi hade lika kul som alltid.. åt och fikade som vanligt fast vi åt precis innan vi åkte hemifrån

... det är konstigt att jag inte väger 200 kg... men jag är on my way people.. ha tålamod.


Jag var iallafall duktig och köpte inte nånting annat än mat idag fast vi gick runt och kollade i massa butiker.

Jag vet att jag har seriösa problem,  för det har jag fått höra av alla mina nära och kära x antal gånger.
Men what the hell liksom, jag måste köpa allting direkt när jag ser det för jag får typ ångest om jag inte gör det.

Herregud.. tänk om den inte finns kvar sen. Så tänker jag, jag hatar att ångra mig att jag inte köpte dom där skorna eller assexiga toppen!

Men nackdelen är väll att jag har massa onödiga kläder som jag aldrig haft ett tillfälle att avända dom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0