Beyonce konsert

Det här hade jag på mig igår med mina svarta jeansleggings.

Någon skulle sagt att jag är jättedum som tar på mig så höga klackar haha , men jag tog med mig mina converse ifall så det var ju tur, eftersom jag var tvungen att byta typ 2 timmar efter vi kom dit.






Oh my GOD!

Igår var helt klart en upplevelse. Jag hade så himla kul och jag officially Besatt av Beyonce nu, jag trodde jag var det innan.

Hon var bara så bra. Hennes röst är tom bättre live.

Men det är så sjukt stor skillnad att gå på konsert här i Sverige och att gå på konsert i U.S.A
för i U.S.A dansar alla  ingen sitter ner och folk är helt urflippade.

Fast det blev riktigt kul mot slutet igår, då stog alla och bara skrek och dansade.

Jag blev väldigt chockad att inte ens Beyonce kunde fylla globen helt.
Fast det var sjukt mycket folk, nästan alla sittplatser var fulla.. men bara hälften av ståplatserna.

Fansen i Sverige är verkligen inte lika "på" ...hennes limo åkte förbi oss när vi var påväg därifrån och ingen reagera.
Det måste vara skönt för kändisar att vara här.

Jag träffade på en av mina kompisar som var där, när vi var på väg därifrån och hon bara kom och kramade mig och började gråta för hon hade rört Beyonces hår.

Hon är helt klart Sveriges största Beyonce fan hon sa också att hon inte kunde sova hela veckan innan.

Förra gången Beyonce var här började hon köa 5 på morgonen hon stog där själv i 4 timmar innan nästa person kom haha hon är för rolig hon.


Jag höll på att börja gråta när hon visade en video på Obama och sjöng "at last"



Nano och jag har ju aldrig varit i globen på konsert förut så vi tog inte med oss kameran eftersom det stog att man inte fick,
 men så fort vi kom dit såg vi att precis alla hade det.

Så vi har inte några bilder från igår jättetråkigt jag vet.

Jag har lyssnat på Beyonce nu hela morgonen. =D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0