I love candy.....

Nu är jag hemma igen jag var i stan hela dagen med nano.

Vi såg en film som hette Knowing tror jag.. den var bra om man gillar sånna filmer.
Jag vet inte om det är action eller vad man ska kalla det men aa vi tyckte den var bra iallafall.

Fan, vet ni vad jag hatar, alltid när jag och nano köper godis..(vi måste köpa varsin påse eftersom han spyr av lakrits...seriöst) så ska jag leka så fin och köpa bara lite godis medans han köper 2 kg ...seriöst. och jag äter såklart alltid upp mitt godis till bion är slut.. men inte han, han tar med sig sitt 1,5 kg godis hem och sen är det jag som sitter och äter upp det.

Vi vet båda två att det är just det som kommer hända varje gång också men ändå känner jag mig så mycket nyttigare än honom när vi håller på att plocka godis. Jag liksom lurar mig själv och det funkar lika bra nu som alla andra gånger.












Kärlek.. det här är allt som finns kvar nu och jag kommer så ha ätit upp det innan 12 ...watch me =O
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0