Outfit



Jag har ångrat mig typ 5 gånger idag vilka kläder jag ska ha på mig idag till konserten.
men jag har linnet och bhn som jag tänkte ha, hos nano så jag ska dit nu och klura ut vad jag ska ha på mig.

Hoppas det inte börjar regna iallafall.. men jag åker till nano klädd såhär + mina vita converse så får jag se hur kallt det är ute.

nano såg att det skulle vara en förfest klockan halv 6 så vi ska dit lite tidigare... fan jag måste skynda mig lite här.

Är jag dum som tar på mig klackar till konserten? jag vet inte, men äh vill man vara fin får man lida lite haha.

Vad tycks om mitt jättesnygga colage? är jag inte duktig?

Jag får se om jag hinner visa er min outfit sen innan vi drar iväg.
Annars så hörs vi väll efter.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0