Grekland



Jag har suttit här och kollat runt lite efter resor nu ett tag vi kan inte bestämma oss vart vi ska åka några förslag?

Vi var på Kreta förra sommaren det var nanos 1 års present till oss. Vi hade så himla kul verkligen ett  minne för livet.
Det vi tyckte så mycket om med Kreta var att det var så fin strand och att det var lagom lugnt inte tråkigt lugnt men inte heller spyr utanför vår dörr vilt ni förstår vad jag menar.

Det är så vi vill ha det igen fast vi vill åka till ett nytt ställe.

Lite bilder från Kreta







Vi gick runt hela Kreta tror jag, här stog vi på andra sidan.
Vi bodde typ längst bort här på bilden.




Den här bilden tog vi för att visa mamma och säga att det här är vårt hotell




Här var vi ännu längre bort från vårt hotell vi var i stort sett på väg till en annan ö
Det var så kul att kolla på allting så vi gick verkligen från morgon till kväll nästan varje dag.



Nano skulle springa och kolla vad som fanns på andra sidan men då började massa bilar tuta till mig så han kom tillbaka haha jag kände mig som en hooker det var inge folk så långt bort bara jag ensam tjej mitt ute i ingenstans.
Ja det var min hooker moment det.



nano blev överlycklig för jag gick med på att kolla på fotboll med honom.
Men det var ganska kul för det var sverige mot grekland så det var väldigt mycket svenskar som var där också,
eller så var jag bara väldigt väldigt full jag vet att jag drack många drinkar som alla smakade skit.
Jag tål inte alkohol what so ever bara en drink är för mycket för mig.




Så skönt när man är solbränd allt man behöver är mascara och lypsyl i stort sett.



Det gillade nano också , kan man vara sötare? nopp!
Han hade hilter frilla när han var yngre  så man ser hans snebena
fast han är rakad haha





Babe! strike a pose
 
Vogue





Från hotellet



nano jättefull? nej vi hade inte ens fått våra drinkar.. han ser ut så 



Också jag då lika änglalik som alltid.



Gud så mycket bilder det blev med det är väll kul? =D

Nu måste jag verkligen äta jag håller på att freakin svälta här

pusspuss *muah*

Kommentarer
Postat av: fia

thailand 09 låter som en bra idee :D

2009-05-19 @ 23:26:54
Postat av: losan

Vad vacker du är! Snart beger jag mig till Kreta minsann! :D

2009-07-05 @ 17:14:19
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0