Guitar Hero!


Jag är så dålig förlorare så det är inte sant.
Jag och nano gav Guitar hero en andra chans idag.

Han köpte det för ett år sen så att jag skulle komma med i hans nördklubb, och vilja spela med honom varje dag men han lever i lala land om han tror det.

Förra året när han köpte det spelade jag 2 gånger och när det inte gick andra gången gav jag upp och var irreterad i en timme..

Han säger att jag är en dålig förlorare och det vet jag men han vet inte att han faktist gör saken värre när han typ ställer sig och skrattar i mitt öra pekar på mig och säger att jag suger mest i hela världen och han aldrig sett något värre.

Jag vill bara meddela att jag har blivit grymt bra.

Men what the hell  gör människor inget annat än att spela guitar hero under dagen.

Vi bestämde oss att vi var jättebra och skulle utmana folk online där ALLA vi mötte verkligen satte oss på plats, vilket visar hur dåliga vi igentligen är.

Men det är ingen fara vi ska spela tills våra fingrar blöder nu och sen ska vi slå alla online sen är jag nöjd och ska aldrig spela tv spel igen.







Jo så är det, det är jag som gör "rocktecknet" säger man ens så? och sjunger med och hejjar på min älskling som inte tycker jag borde sjunga alls, någonsin ...vid något tillfälle. Inte ens om det gällde liv eller död!

Jag vet att han älskar det i smyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0