Håret

Hej people! =D


vilken dålig bloggare jag är I knooow. Men det är svårare än man faktist tror.

Hur som helst, idag var min kära kompis sofia här (hos nano) och hälsade på. Hon har nyligen komit hem från Thailand där hon var alldeles för länge :P

Så vi skvallrade lite, åt mat och kollade på the hills. Jag har nog kollat på alla avsnitt minst 3 gånger... borde jag skaffa mig ett liv?

Jag har ju klippt mig och färgat håret o hela köret, men ni ska inte få se :O

..Jo  såkart ni ska.


Bussvisslingar till mig va! =D ... jag blev riktigt nöjd,  jag var ju för första gången till bobbys hårstudio.

Jag kommer verkligen aldrig gå till någon annan frisör ever again.  Min frisör heter Karl Johan om jag inte minns fel, han lyssnade på allt jag sa... och ja over all blev jag nöjd. =D 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0