Partyboy?

Elo sunshines! (det där är min british om nån undrar)

Idag är jag på g haha jag har varit uppe sen 8 imorse duschat sminkat mig och allt så nu sitter jag här och väntar
på syrran vi ska in till stan och kolla lite.

Igår på jobbet kom det in en kille som liknade ni vet han från jackass som älskar sin rumpa ?
....partyboy?
han ser ut så här iallafall.
det var inte helt lätt att hitta en normal bild på honom.


och killen som kom och handla igår hade en t-shirt där det stog "suga för en tjuga?"
charmigt va? han var iallafall rolig och påminde väldigt mcket om partyboy







Jättebra låt som jag sitter och lyssnar på nu.



mitt y på tangentbordet lever sitt eget liv ...känns bra

Kommentarer
Postat av: linn

fin blogg =)

2009-12-28 @ 13:49:38
URL: http://forsberglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0