Toppar



Jag sov jättebra inatt så idag har jag mycket energi känner jag.

Jag ska få med nano på en powerwalk sen när han kommer hem från jobbet.
Stackarn han var så trött imorse.

Annars har jag mest suttit och kollat runt lite på snygga toppar.

Jag hittade några snygga som jag vela visa er





Jag älskar starka färger på toppar och skor såhär till sommaren när man är solbränd.

Tänk med vita shorts och klackar pretty awesome.

Om inte så är det ju väldigt mycket pastellfärger nu.
Dom här 2 topparna tyckte jag var grymt snygga.




Men alla dom här har jag hittat på netaporter och som ni kanske visste så ligger dom då oftast på 4000 kr upp
men det är mest för inspiration.

Man hittar alltid liknande saker på H&M =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0