Dålig bloggare



Hej! people


Jag jobbade hela helgen. Jag är så dålig på att blogga det är lite löjligt.

Men äh whatever, eller hur?

I fredags efter jobbet var jag ute med tjejerna vi var 5 tjejer som först träffades och åt kebab ( vi har liksom ingen fantasi så vi äter varje gång vi ses) senare gick vi till café 60 som vanligt.

Jag lovar att alla hörde oss där vi har alltid så himla roligt, mina kompisar är komiker dom kan verkligen få mig att gråta av skratt.

Lördag och söndag jobbade jag bara inte så mycket mer .. FÖRUTOM att jag GICK hem (applåder) enligt min stegräknare är det ca 6000 steg. Jag är sån dramaqueen jag skulle flasha min stegräknare till alla jag känner för jag trodde det skulle vara typ 14000 steg men så var inte fallet så jag typ höll det för mig själv.

Jag måste bara visa er den bästa reklamen just nu det här är min humor till 110%



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0