Back again

Ehlo mates!


Jag försvann helt ett tag va haha =P

Jag jobbade så mycket så jag liksom visste inte vad jag skulle skriva om efter ett tag.
Men nu försöker jag igen.

Idag har jag inga som helst planer på att göra någonting förutom att kolla på lost.
Jag har verkligen fastnat för den serien... nu, sisådär 4 år senare.

Den har aldrig lockat mig förut men nano snackade så mycket om hur bra den är så jag kollade ett avsnitt och fastnade.

Jag phonade precis Bobbys hårstudio för att beställa en tid och på onsdag ska jag dit och äntligen få färga mitt hår.
min hårutväxt är inte ens gullig längre darnet.

Det värsta var att jag kunde inte bestämma mig om jag vela klippa mig eller inte och det slutatde med att jag sa "JA..JA jag ska klippa mig också"  till tjejen i telefonen (som inte riktigt kunde sätta fingret på vad som var mitt problem)

ÅååhåhåHååångeeest! i livet ... men mina toppar typ ramlar av.. av sig själv .. det är så man vet att det är dags att klippa sig ladies. 

Anywho.. så bestämde jag mig för att jag vill ha typ sån här färg på mitt hår.. typ mörkbrunt med guldiga toner. Jag hoppas frisören förstår mig annars ja annars! ... ingenting men jag kommer bli väldigt besviken och det vill hon/ han inte!

så det så!







Ciao bellas och bellos!

Kommentarer
Postat av: stripes

woow u look alot like J-Lo... but i think u are cutier ; )

2009-05-06 @ 16:38:10
URL: http://strawberryess.blogspot.com/
Postat av: MULATRE

Thank you, that is super sweet of you. =D

2009-05-07 @ 18:45:51
Postat av: guess who..

Whoa!! Sexy Lady look hella better than Lopez ;) hehe du la en ello matey!! // -airolg-

2009-05-08 @ 21:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0