youtube VS

Helojsan.. haha, det börjar ta slut på olika sätt att säga hej. =D Jag sitter här och mår illa jag fick en riktig äcklig isglass av justin... det värsta var att jag åt 2 haha.

Familjen sitter och kollar på Robinson, och jag sitter brevid med datan och kollar runt lite på bl.a youtube Jag verklgen älskade årets Victoria's secret fashion show.. jag har det inspelat på nanos tivo.. jag vet inte varför jag bara älskar att kolla på det.. dom är så sjukt snygga allihopa darnet!

Låten på andra klippet är ju så bra också.. jag får rysningar bara jag hör trummor typ haha

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Fin blogg :D

2009-03-22 @ 08:36:43
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Linda

Oh, ryser! Tack för att du la upp det haha :)

2009-03-22 @ 11:09:46
URL: http://Http://wLinda.blogg.se
Postat av: Alicia

Finns det fler? :)

2009-03-23 @ 13:53:57
Postat av: MULATRE

H A I D I J A K O B S S O N- Tack =) kul att du gillar den.



Linda- =D



Alicia- Ja, absolut jag kan lägga upp ett par till, senare. =D

2009-03-23 @ 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0