För tidigt på en lördag...




Tjoho! God morgon people. =D


Nu är jag vaken iallafall, men jag förstår alla er som sover. Jag ska ju in till stan idag, stan stänger ju såklart 4. Jag vet inte vem fan som bestämde att det skulle vara så. Jag brukar åka in till stan vid den tiden, men eftersom det är mammas födelsedag och allt imorn, så har jag gått upp i tid. (Tyck att jag är duktig)

nano följer med för han är ledig idag och jag hoppas min syrra kan möta upp oss också. Jag ska övertala honom att äta på "fridays" , deras revbensspjäll är så god! ett tag gick vi dit 1 eller 2 gånger i veckan i 5 veckor typ. Det var goda tider det. =) För nu har vi inte ätit där på typ... aa föör länge!

Nu ska vi göra i ordning lite frukost, sen ska vi göra oss klara och åka.

Nano påminde mig precis, att idag har vi varit tillsamans i 1 år och 9 månader. Så grattis till oss!  =D 

Kommentarer
Postat av: Leia

Sover så där dags?!

Skulle aldrig kunna sova så länge. :S Hehe.

2009-03-14 @ 12:37:51
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0