Tisdag


Nu känner jag mig helt utvilad. Jag har sovit så bra dom senaste 2 nätterna.
Jag brukar alltid ha så svårt att somna det brukar ta mig ungefär en timme. Men nu har jag somnat så fort jag lagt huvudet på kudden.

Idag tidigt imorse skulle nano till läkaren, han har inte varit hos läkaren sen han var liten.

Nano håller på att klä på sig och jag ligger kvar i sängen.

Jag - Älskling har du tvättat rumpan nu?
 
Nano- VA?

Jag- Läkaren kommer ta tempen i rumpan.

Nano-  Nej du ljuger!

Jag- Jo men det är sant. Alla måste göra det.

Nano-  Alla förutom jag. Aldrig i livet! det händer inte! (börjar se lite oroad ut)

Jag-  Aja men ha så roligt hos läkaren.

Nano går ut och kommer tillbaka efter 1 min.

Nano- Kan du bara säga att du skojde!

Jag börjar asgarva och nano ser lättad ut flinar lite och går.

Kommentarer
Postat av: Bastardo

hehe, Ja, man e inte kaxig med grejjer uppstoppat i stjärten. Läkarna verkar ju ha nojja på att stoppa upp ett finger eller två så fort dom får chansen

2009-03-10 @ 15:12:08
URL: http://bastardo.blogg.se/
Postat av: MULATRE

Bastardo- Hahaha! Sån tur är har det inte hänt mig.

Jag hoppas det aldrig gör det heller! =)

2009-03-10 @ 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0