Sheer cover




Nu har jag betällt hem sheercover. För er som aldrig har prövat det, tro mig när jag säger att det är verkligen det bästa sminket EVER! Alla borde använda det.


Jag vet inte hur många 1000 jag har slösat på alla möjliga sorters foundation och hudvårds produkter.

Jag önskar att någon hade rekomenderat det här tidigare till mig.
Nu har jag använt det i några månader. Snart ett halvår, och jag har inga planer att pröva på någonting annat.

Den här gången beställde jag hem deras concealer och rengöringsprodukter också, tänkte jag skulle pröva när jag är så nöjd. =D  Jag återkommer om det om 1 eller 2 månader =)

Annars använder jag YVS Touche Eclat, som jag tycker är jättebra men 420 kr kostar den på åhlens. Det tycker jag är dyrt för bara en concealer liksom, men den är ju faktist den bästa jag någonsin prövat iallafall, så för mig är det värt pengarna!




Måste säga det också, borstarna du använder är jätteviktigt att dom är bra och att du tvättar dom.

Det brukar vara lite olika men ungefär en gång i veckan ska du tvätta dom med shampo och du kan även använda dig av lite balsam, tvätta under kallt vatten iallfall inte varmt!  De kan också tvättas med diskmedel.

Lägg dom sen på någonting rent och låt dom torka. Torka dom inte med en smutsig handduk!

På deras hemsida sheercover.se visar dom också hur man applicerar på bästa sätt, det spelar roll!

Ni bör köpa deras "Sheer Cover Lip to Lid Highlighter"  också som ni applicerar lite på näsan, kinder panna och haka.

Ni kommer se ut som modeller allihopa! =D

Det är jättekul att få dela med sig, när man har prövat på nånting som man verkligen gillar och tycker är bra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0