Hemma igen =D



Nu är jag hemma igen. =D Vilken jävla ångest, satt i lunchrumet och kollade ut, är det inte typiskt att man måste jobba en sån här dag. Men man är ändå på bra humör. =)
Det märker man tom på kunderna haha, inte fullt lika bittra. Nej jag älskar mitt jobb... =O höhö

Iallafall så hade mina paket faktist kommit för 3 dagar sen, jag har ju varit hemma hos nano, så jag hade lite post i mitt rum nu när jag kom hem. Känns bra att jag betalar 300 i månaden för mitt gymkort när jag aldrig går dit, hahah

Imorn då jävlar, då ska jag släpa iväg min rumpa till gymet och syrran ska med... girlpower! tänk er  "eye of the tiger"
 
Nu... hårdbröd med leverpastej och gurka.. mums =D



Kramkram

Kommentarer
Postat av: Leia

Lite trist att jobba när det är fint väder. :S

2009-03-18 @ 22:12:47
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill verkligen önska dig en underbar dag denna soliga torsdag!

2009-03-19 @ 12:17:09
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0