U.S.A

        

Mamma kom hem idag. =)

Gosh oh gosh, Hon hade köpt en massa. bland annat fick jag den här gulliga t-shirten  som passar så bra med mina gulliga tofflor haha dom är liksom ful gulliga och så jättesköna.
 
Hon köpte även med sig en massa typiskt amerikanska snacks.
Fastän jag är halv amerikan så är det alldeles för sött för mig deras choklad smakar bajs helt ärligt.
Men torkat kött går helt klart hem hos mig haha.
Sist när jag var och hälsade på min pappa som bor där i Californien, var jag på bio med mina kusiner och på bion satt alla och åt kyckling som snacks ni vet som vi äter popcorn haha. oooh! KFC är verkligen så gott som alla säger, ät det om ni åker dit! och tacobell Min absoluta favorit när det kommer till snabbmat.

 

Min syster blev överlycklig hon hade bett mamma köpa kläder till henne så hon fick massor av kläder och även en skinjacka som var supersnygg.=)
Justin fick massa godis och spiderman saker bland annat dom här fina spidermankalsongerna haha!

 

Dom här bodysplash flaskorna från victoria secret som luktar AWESOME fick jag också =D



Kommentarer
Postat av: malin

åååh, min kompis har en sån där flaska från victoria secret och dom luktar såååå gott! kram

2009-03-06 @ 22:34:33
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0