Good Morning

Jag har super mycket energi idag. Jag älskar sånna här dagar. =)

Pappa har åkt iväg för att köpa en megafrukost ni vet typ lördagsfrukost som har allt. love it
Vi vaknade alla jättesent idag. Så det får bli typ brunch.

Sen ska jag iväg med Claudi, vi ska åka och möta upp glori på hennes jobb som ligger i stan, och därifrån ska vi nog käka vi funderar även på att se någon biofilm. Efter det troligen café 60. Ungefär så ser min dag ut idag.

Jag ska försöka få upp en dagens outfit, för er som aldrig försökt ta bild på er outfit de är ett jävla projekt I tell you.
mm, men jag ska iallafall försöka.=)



     


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA tha psyco i china restaurangen vi satt väl o skratta åt honom på den där bilden?! hahahaha

2009-03-08 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0