Lördagskväll

Igår kväll hade vi riktigt kul som alltid. Jag och Claudi som jag sa skulle möta upp Glori på hennes jobb.

Vi fick vara med om nånting som kunde ha förstört hela våran kväll. Det var så att en man gick framför vårat tåg.
Jag har hört andra vara med om det, Men när man själv sitter på tåget som precis dödat en människa är det en känsla som inte riktigt går att beskriva. Vi satt också längst fram så vi kände smällen och hur... aa ni förstår.
Jag mådde riktigt dåligt när jag tänkte på att det ligger faktist en människa precis under mig som levde för 2 min sen men vars släktingar och vänners liv kommer vara förändrat föralltid.

Det var också så äckligt hur snabbt alla kom över det. Men jag tror alla liksom förträngde det ingen vela förstöra sin lördagskväll det gäller även oss. Så fort jag tänkte på det mådde jag illa. Det var en hemsk sak att vara med om, och jag hoppas ingen får vara med om någonting liknande. Stackars tågförare jag kan inte tänka mig vad han får gå igenom just nu.

Men när vi kom fram träffade vi glori som var på lika bra humör som alltid hon smittar liksom av sig. Vi tänkte inte på det under hela kvällen. Vi Bestämde oss för att äta i kungshallarna. Där satt vi och skvallrade tills våran bio började.

Vi såg borta bäst, hemma värst som var helt okej. =)


       


   

I väntan på Glori, som tom ser fabulous ut när hon jobbar hihi =)



OBSOBS!
för er som bryr er haha jag bytte min blå kofta till en svart i sista sekund. mmm japp japp =)



såhär såg jag ut istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0