Let's Dance!



Hemma!... saknat mig ? .. klart ni har haha =D



Ja idag har varit en rolig dag om man vill se det så.

Jag är alltid försiktig när det kommer till att börja använda vårkläder för jag HATAR att frysa.
Men idag när jag skulle till jobbet var det bara lite blåsigt så jag tänkte... äh! jag kör på skinnjackan.

En dum idé minst sagt.. det fick jag ångra nu påvägen hem från jobbet ,då det är världens jävla snöstorm ute nu.

OCH!... min mp3 dog fabulous! helt jävla awsome!..... Men nånting positivt kom från det.
När jag väl hade satt mig på bussen.. Eftersom jag inte hade en mp3, fick jag sitta och lyssna på busschafören..som desperat försökte vissla med till låten because I got high... och ja.. han kunde inte vissla för 5öre .. och tondöv dessutom.

Jag verkade vara den ända som tyckte det var roligt också.. Det var sjukt roligt ska ni veta.

Nu är jag hemma själv med Justin. Vi har precis ätit, och snart ska vi poppa popcorn och kolla på let's dance.
Det ska bli kul Blondinbella är ju med idag också. 

Jag tycker hon är så modig som ställer upp. Jag vet inte om jag skulle våga det, Hon har fått så många hatiska kommentarer och ändå vågar hon dansa framför en väldigt stor del av sveriges befolkning. Jag tycker hon är duktig, men framför allt modig. =)


Såhär såg jag ut idag..


... Fast inte längre dårå, just nu sitter jag med håret invirrat i en handuk och mjukiskläder på.

Hoppas ni alla har haft en bra dag idag. =D


Kramkram

Kommentarer
Postat av: Miss Magnusdotter

snygg jacka :)

2009-03-27 @ 21:51:54
URL: http://emmamagnusdotter.blogg.se/
Postat av: RESESNACK.

trist att mp3'n dog :/

Postat av: Bea

Härlig blogg du har :)

Allt bra annars?

2009-03-28 @ 00:02:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: MULATRE

Miss Magnusdotter - Tack den är köpt på topshop =)



RESESNACK.- hehe aa väldigt frustrerande. ;P



Bea- Tack så mycket, jo tack allt är bara bra med mig. Hoppas allt är bra med dig också. =D

2009-03-28 @ 09:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0