Good night!

Hemma igen.


Provet idag kändes riktigt bra. Men det handlade inte bara om provet lite annat också.. Men jag får se hur det gick om några dagar, hoppas hoppas. =D

Klockan 4 var vi klara iallafall, och nano var klar exakt samma tid. Perfekt.. så vi gick och käkade eller först promenerade vi ett tag, vi gick och hälsade på glori en snabbis också, man får sån energi bara man ser henne, alltid världens leende på läpparna. =) 

Jag fick iallafall in ett par steg på min stegräknare, nano hade köpt en varsin till oss.. eftersom vi nu till våren ska börja gå powerwalk igen. Vi gick hela förra sommaren riktigt mysigt  var det .. Kul träning faktist. =)

Han följde med mig hem, och sån tur är kan pappa och nano underhålla varran med politik och fotboll, för jag orkar inte höra på det, ever! haha... han la sig här brevid för typ 30 sekunder sen och nu sover han.
Han kan somna varsomhelst ,närsomhelst


Gulliplutt. =)



Så här många steg gick jag idag 5901, fast jag fick den ju efter halva dagen så, plus några steg då =)
Nano hade gått 18000 steg idag, men han hade gått fram och tillbaka till skolan,
 
han påstår att han är bättre än mig då.. men jag är faktist också duktig ;P







Jag ska också sova snart, jag är helt död.. sitter här och håller på att somna.

God natt nu och sov gott. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0