20.59

Hej hopp!

Nu är jag/ vi hemma igen. Vi hittade perfekta presenten till mamma, och yes indeed vi åt på fridays. =)
Fast idag åt jag en hamburgare, som också var sjukt god. Jag tror allt man provar på där är gott faktist.
 
När vi kom hem till nano så var Emma och Rolando här så vi satte oss med dom och prata lite, jag och Emma fick oss en spanska lektion också. Jag har blivit löjligt bra på spanska måste jag säga (enligt mig)  japp! så är det.=D

ush, idag har jag inte ätit bra jag sitter och och småäter godis nu, nej nu lägger jag ifrån mig godiset!

Det var meningen att jag skulle ta lite roliga bilder, men kameran hade inget batterie såg vi, den lever sitt eget roliga liv.
Ibland märker jag att den är på, jättestörande när man tror att den har batterie och man verkligen vill ta kort, och så .. nej, inte idag inte.

Jag önskar verkligen och då menar jag verkligen, att jag kunde filma nano när han spelar och visa det för er.
Det tror jag ni skulle kunna leva på det resten av erat liv.
Nu ska jag tvinga honom stänga av och kolla på The city med mig. Han kommer bli så glad han kommer ÄLSKA det! haha.

Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

kommentera gärna på min blogg om vad du tycker om cosmo girl bilderna!? <3



ha det bra!

2009-03-14 @ 21:53:21
URL: http://fashionbylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0