Hemma igen

Hej hopp =D

Nu är jag hemma igen. Just nu sitter jag och spelar spel på datorn, Justin sitter brevid och är jätteirreterad för att jag suger på alla spel han visar mig.... hahah nu spelar han in ljudklipp på min mobil där han sjunger.. bla opera.

Jag vet att jag lovade att visa sakerna jag hade beställt men eftersom jag har väärldens sämsta kamera (eller igentligen handlar det ju om inställningarna på kameran, som jag inte har en aning om hur man fixar) så tänkte jag vänta tills jag åker till nano han har ju en jättebra kamera, för nu blir det verkligen dåliga bilder det är ju inge kul liksom. =)

pusspuss =D


  

Kommentarer
Postat av: Tluddi Cluddii

HAHA blivande operasångare kanske ;)

2009-03-25 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0