20.21

Hej bloggen!


Vi kom hem för 1 timme sen ungefär. Eftersom mamma inte var på topp idag, var vi bara där en snabbis och fikade.

Efter det åkte jag och nano in till stan, där vi åt igen haha, och sen promenerade vi lite i stan, i mina super sköna promenad skor (klackar) så nu går jag som att jag precis har skitit på mig. Men det är lugnt nano är skyldig mig en fotmassage, han vet det inte bara.

Nu ska vi äta fruktsallad, skriver jag mycket om vad jag äter? hahah
Klart ni ska få se hur vår superduper goda fruktsallad ser ut. =D



     


Jag idag. =D




Kramkram!

Kommentarer
Postat av: sandra♥

va gott med fruktsallad ^^

vad fin du är och vilken bra blogg du har=)

2009-03-15 @ 20:44:31
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: Ida

hjälp mig att samla in pengar till något vettigt! Ett endaste klick på reklamen på min blogg hjälper, läs mer på min blogg och se vad jag menar! :) hare bra!

2009-03-15 @ 22:36:54
URL: http://idalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0