Earth day!




Hej bloggen! =D


Det blev lite sent idag, det var ju det här med att man skulle vara utan el i en timme, som alla i sverige (vet inte om det var hela världen?, men det var det säkert) . Skulla försöka klara av, vem är jag då att sitta vid datan. 

Vi hade riktigt mysigt här hemma, mamma hade tänt typ 30 ljus över hela lägenheten och vi satt hela familjen i soffan och pratade om allt möjligt, pappa berättade lite roliga historier från när han var liten, han är uppväxt i Nigeria.

För att förklara det väldigt enkelt och snabbt. Jag har 2 pappor haha Min biologiska som bor i Californien, som jag brukar åka till på sommaren, och där är även all min släkt från hans sida. Sen mina syskons pappa som är ifrån Nigeria, som är och har varit gift med min mamma i 18 år. (som också är min pappa) =D

Så när jag pratar om min pappa är det 90% av gångerna pappa som bor här. =)
Annars förklarar jag pappa i U.S.A som...pappa i U.S.A haha. =D

Tänkte bara så ni förstår liksom.

Iallafall innan vi satt utan el i en timme satt vi och mumsade på brownies med glass olika toppings och nötter... ja hela köret. Allt ifrån U.S.A... så det var extra av allt såklart. Rikigt gott var det, Nu tror jag inte jag kan äta sött på ett år.

Justin fick pengar av mig, Vilken unge vill ha pengar tänker ni... Justin vill det, tro mig. Allt han vill ha är spel ingenting annat är intressant i hans värld. Så nu kan han köpa vilket spel han vill. Det blir väll bäst så. =)


Glöm inte ställa om klockan! en timme fram ska ni ställa in den på. =)
Jag har redan gjort det, så jag kommer in i det redan nu, lägger mig i tid och så.


Kram *muah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0