Natiinatti!

Hej bloggen!

Spännande, DHW menar jag såklart. =)

Nu har jag gjort mig klar för sängen, jag vaknade tidigt idag eftersom Justin skulle till skolan, så nu är jag redan trött, när jag är hos nano brukar vi somna runt 3.  Saknar dig babe =) (pusspuss)

Sen sist vi hördes, har jag städat här hemma, tvättat, hämtat Justin från skolan, lagat mat och ja.. diskat. haha jag är duktig jag. =D

Nu sitter jag och smsar med Claudi.. vi ska ses imorn.=)   Imorn kommer lönen = SHOPPING!
Förhoppningsvis kommer jag hem med det jag ska. Jag vet inte hur jag ALLTID lyckas komma hem med annat än det jag tänkt.

Vi hörs imorn.. Ska få upp lite bilder då också... Jag vet hur tråkigt det är med bloggar utan bilder, jag kan inte läsa dom själv så, men jag har försökt få upp så mycket som möjligt. =)


Good night, sleep tight  *muah*

Kommentarer
Postat av: Nano

haha du är så söt, jag saknar dig sötis =)

2009-03-25 @ 00:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0