God natt. =D



Hej bloggen

Nu känner jag att jag börjar bli trött.. Det första jag fick höra när jag kom till jobbet var

- Festat hela natten eller?

-Nej, var bara hemma vadårå?

- Du ser göö trött ut! HAAHAHA och ännu mer HAHAa

Jag vet inte om det är så han sa Gööö asså, men det lät som det han är göteborgareeE vetuuuuE
Jag visste inte om jag skulle skratta med honom (åt mig ) eller gråta. Jag gick därifrån bara.

Jag sov ca 4 timmar inatt eftersom..min syster och hennes kompis kom hem mitt i natten och bestämde sig för att fortsätta sin jätteroliga fest här.. då menar jag så klart utanför min dörr... Jaaa vi står här och pratar! ungefär så tänkte dom. Let's poppa popcorn också!

Ungefär halv 8 börjar dagarna här hemma.. I stort sett varje dag.  Iallafall om pappa, justin och min syster får bestämma.. Eftersom dom typ gör volter, och leker kull med elefanter.. Jo det är verkligen det det låter som.

Ahh! home sweet home. Man måste ju bara älska det.

Jag måste sova snart,  jag tror jag har gäspat 10 gånger bara under dom här  3 minuterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0