16.25

Hej allihopa!

Fan vilken energi jag har haft idag. känns bra. =D
Nu har vi precis ätit kycklingsallad. Ja, jag är halvsvart, och vi äter mycket kyckling, kyckling med allt. men det är bra för figuren eller hur hahah!  förresten älskar Fernando avokado och äter det varje dag, så ni vet liksom. =D

Vi kollade precis på Tyra show också så himla roligt. men nu ... vet jag inte riktigt vad jag ska göra, nano kan inte ha tråkigt för han sätter bara på spelet och hamnar i en värld, jag inte finns i, och som jag aldrig kommer förstå. Han har iallafall roligt i den världen.

Jag tror jag ska leka lite med che, han vill alltid leka, och är alltid på bra humör.

Men idag när jag gick till badrummet tänkte jag på stackars che.
Han blir sviken flera gånger om dagen. Varje gång man rör sig börjar han springa runt och tror att man vill leka med honom.

Men väldigt snabbt inser han.. nej inte just nu, hon skulle bara kissa, jag lägger mig igen.
och så kommer jag ut igen... nähe inte nu heller... kanske nu!... nää.

Så nu ska jag leka lite med honom. Lilla che haha.=D 

Kommentarer
Postat av: Rita

fin blogg du har! :D

2009-03-16 @ 17:26:31
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0