Sunshine!



Good morning people!


Vilken energi ja har idag, våren är påväg, våren är påväg! =D yeeeey!

Just nu sitter jag och kollar på Top chef. Vet ni, jag har tänkt på en sak, det är jättekonstigt att inte jag är "Topchef"
Jag kollar fan på sånna kockprogram heeela tiden! och ändå kan jag inte laga mat.

Eller jag har lärt mig en sak... man  kan ha rosmarin på kyckling, det kommer jag alltid komma ihåg jag vet inte varför haha.

Jag gjorde det tom en gång till mig och nano...jag kunde inte äta det, jag höll på att svimma så äckligt var det. Nano åt det, både min och hans. Jag vet inte om han gjorde det för att bara vara snäll men det tror jag..så måste det ha varit för  FYFAN! 

Ush det var en av kockarna som skärde sig, sånt där klarar jag inte AV! 
Jag hoppas verkligen kockar som skär sig, kokar knivar och skärbräda, och slänger det dom höll på att skära, ush ush ush ush!

Haha! jag kom precis att tänka på en jätterolig sak som hände när alla i familjen satt här vid matbordet, vi hade köpt pizza.

och mamma berättar om att en gång när hon och hennes kompis hade beställt pizza .då fick hennes kompis ett plåster på pizzan!

Pappa säger lägg av, och kollar ner i bordet, vi börjar asgarva för vi vet att pappa är jättekänslig för sånt där.
Elak som mamma var berättade hon hur det var, och pappa springer till toan och spyr! hahah han spyr!

Vi brukar fortfarande ta upp det där, det var så sjukt roligt, min pappa är så rolig han.
Han brukar bara säga, - Men det där var ju bara överdrivet äckligt!

Idag ska jag jobba, fast jag börjar inte förrän 4... men jag ska göra mig klar nu. =D

Vi hörs nog runt 10

Ha en bra dag!
Kramisar=)

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

2009-03-31 @ 14:53:46
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: lisette

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

2009-03-31 @ 15:52:36
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0