Outfit



Good morning!



Idag sov jag ut, jag vaknade 10. Nu sitter jag här och äter frukost, ska snart iväg till jobbet.

Idag slutar jag halv 10 så, ja ... jag får se hur sent det blir innan jag hör av mig. =)


Jag har suttit och kollat runt lite, Jag sitter och funderar på dom här jeansen. Men jag vågar inte beställa genom internet. Jag måste pröva dom först. Så jag får ta mig till Acne nån dag kanske nu nästa vecka.

Har ni varit i Acnes provrum i Åhlens, haha man känner sig som en giant.

Men visst var jeansen snygga?




Tänk er med den här fina toppen

 

och den här väskan



... och ett par snygga solglasögon, till sommaren.  How cute?!


Nej, nu måste jag snart åka.


Ha en bra dag! =D

Kommentarer
Postat av: Crawfoord

Nice ;)

2009-03-29 @ 13:36:50
URL: http://www.metrobloggen.se/osc
Postat av: Anonym

riktigt bra blogg du har:D <3



http://vendelaspace.devote.se

2009-03-29 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0