Söndag

God morgon! =)


Här har vi precis vaknat. Men nu ska vi äta frukost, sen ska vi hem till mig och fira mamma, kära mamma.
Min syrra har lovat att baka brownies och cheescake, mamma köpte hem sån där färdigmix från U.S.A 
Min syrra är jävligt bra på att laga mat och baka också så det ska bli jättegott. =)

Ännu mer onyttigt, fast jag tycker på födelsedagar behöver man inte ens tänka på det, så det ska jag inte göra idag.
Jag ska äta som den amerikan jag är  hahah (väldigt mycket med andra ord)

Har ni sett att snön börjar smälta också, det gör den här, så jag är glad. Fast mest för jag ska äta brownies.
Jag kan berätta för er exakt hur goda dom var sen, för jag tror att ni är jätteintresserade. =D



KRamKRam

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg

2009-03-15 @ 12:51:55
URL: http://johnnson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ville bara önska dig en underbar söndag! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-15 @ 13:41:26
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0