God morgon

God morgon =)

Idag ska jag träffa Claudi. Vi ska åka in till stan och kolla runt lite. =)
Jag är ganska klar, så nu kan jag kolla lite tv innan jag åker, vi skulle träffas runt 3.

Jag har konstigt nog mycket energi, fast jag inte somnade förän 2 och vaknade halv 8, jag skulle ju lämna justin.. Typiskt också, så glömde jag att han skulle ha med sig matsäck... så jag fick gå fram och tillbaka 2 gånger. Fast kanske därför jag har så mycket energi..eftersom jag fick friskluft och en liten promenad i solen. Ganska skönt ute idag faktist.

Hoppas jag hittar något fint i stan, så kan jag visa er sen. =)

Ha en bra dag allihopa! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: diana

Så fin blogg du har! Ska vi följa varandras på blogglovin?? Förresten, kolla gärna in min blogg, har just nu "bloppis" där! ;) Kram

2009-03-25 @ 19:19:12
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0