God natt =)



Det var ingen DHW idag ju.  =(

Istället har jag fått lite annat gjort typ städat mitt rum. =)
Så nu har jag ett jättestädat rum och en nybäddad säng som bara ropar mitt namn.

Just nu sitter jag och äter äpple jag har skurit upp 2 st jättestora dom är så himla goda. =)
Jag tänkte lägga mig och bläddra igenom mammas amelia tidning jag har tänt ett ljus också... ni vet i en sån där sak som man häller ett par droppar av en doftolja i vatten.., jag tycker det är så lugnande,  just den oljan jag använder...

jag brukar ha svårt att somna.. så jag måste "förbereda" mig för sömn typ haha det låter lite lustigt nu när jag skriver det men så är det iallafall. =)


Bilder från lite tidigare idag


Justin i väntan på sitt kvällsfika. =)




God natt nu och sov så gott. =)

Kommentarer
Postat av: Ladrouse

Söt blogg! (:

2009-03-23 @ 22:44:14
URL: http://ladrouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0