Träna eller inte träna?


Igår kväll åkte jag hem till nano. Så nu är jag här. =) Fast jag är helt själv.. lite tråkigt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Jag funderar på att gå och träna lite.
Jag har ett litet argument med mig själv. Ungefär så här tänker jag.

Varför jag ska gå och träna.            Varför jag inte ska gå och träna.

*Bra för hälsan                                    *Jag är trött och seg
*Snygg till sommaren                         *Jag orkar inte
*Duktighets känslan                           *Jag orkar inte
                                                              *Jag orkar inte

Så, som ni ser finns det fler anledningar för mig att inte träna idag.
Bra då stannar jag hemma! Snart börjar Tyra banks show. Fierce!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Haha det är alltid jobbit att ta sig till gymmet.

2009-03-10 @ 17:48:03
URL: http://osterberglinn.blogg.se/
Postat av: Claudi

HAHAHA JAG KÄNNER IGEN MIG DÄR ASSÅ!

2009-03-10 @ 23:42:45
Postat av: MULATRE

Linnsan - Ja men eller hur. Tänk om man var en av dom som faktist tycker det är kul. Hade inte det varit grejer. =)



Claudiiii - =D sötis

2009-03-10 @ 23:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0