Onsdag

God morgon.

Idag vaknade jag av solen. Då blir jag alltid på bra humör. Fastän jag såg jättemycket snö när jag kollade ut.
Måste vara lite positiv eller hur. =)

Oh my gosh! vet ni vad jag såg på MTV nyss... ni vet The hills? daaa! okej iallafall jag älskar den serien.
Whitney från The hills har börjat med sin egen serie som heter The city, Mamma som precis var i U.S.A snackade om den, och den har redan kommit hit. På fredag klockan 6 på MTV såklart kan ni se den. Jag är värsta excited. ( det säger kanske en del om mig ) hahaha.

Nu ska jag göra mig klar och köpa lite saker som jag behöver. =)

KramKram

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av the hills? då har du kommit helt rätt :)

2009-03-18 @ 18:44:09
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0