Nervös!



God morgon people!

Nu sitter jag och äter frukost och yes.. jag är helt klar. Jag ska in till stan och springa runt lite där har lite att göra.
Ush, jag är lite nervös, jag ska bl.a göra ett prov som jag satt och pluggade lite till igår.
Wish me luck! =D

Nano ska också till stan, han har också lite saker han ska göra sen ska vi mötas upp.. och käka tillsamans.

Förhoppningsvis kommer han ihåg att ta med min jacka.. Jag överdriver inte när jag säger att han har minne som en guldfisk. hahah det värsta är att jag ha börjat få läskigt  dåligt minne också.. Väldigt jobbigt förut hade jag jättebra minne. Men jag har ett bildminne.. heter det så ? hah iallafall jag har ett bildminne som ingen annan,

jag ser om någon har rört nånting i mitt rum, det kan vara en handkräm, som står åt ett annat håll bara sånna där sjuka saker. =)

Nog pratat om mitt minne, nu ska jag snart åka.

Vi hörs sen, ha en bra dag..gå ut i solen =D

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan söt :)



Hur är det med dig idag då? :D



Kram

/linnéa

2009-03-26 @ 12:12:36
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas att provet går/ gick bra :)

2009-03-26 @ 13:09:56
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Anonym

tänkte bara önska dig en fantastisk torsdag :) hoppas solen skiner hos dig med !

2009-03-26 @ 17:05:18
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: MULATRE

Anonym1- Hejsan, jo det är bara bra med mig tack, hur är det med dig? =D





Therese- Tack! det kändes jättebra, får se om några dagar hur det gick. =D



Anonym2- Tack, hoppas du hade en underbar dag. =D

Vi hade sol men efter 4 tiden blev det så jädrans kallt, men skön dag idag iallfall.

2009-03-26 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0