Hejsan! =D

Hejsan! =D

Nu är jag tillbaka..Vi hade jättekul jag och claudi. Bara jag tänker på henne när hon härmar folk kan få mig att skratta för mig själv. Verkligen världens gulligaste tjej..

Vi träffades 4 såklart.. Vi säger en tid men det blir alltid minst en timme senare, för först skickar en av oss sms.. jag hinner inte med bussen, sen hinner inte den andra.. Så är det alltid men det är bra att vi båda är så.. Ingen som blir irreterad eller så haha. För det blir verkligen  ALLA andra  =P .. men jag har blivit liiite bättre. =D

Glori kunde inte vara med oss idag, eftersom hon jobbade sen hade hon samba i 2 timmar typ. sötnos, men vi gick till hennes jobb och ställde oss utanför fönstret som stalkers hahah!

Sen gick vi runt och kollade lite, åt subway och satt där... ganska länge och snackade om allt möjligt.

Jag hittade det jag verkligen vela ha iallafall och det jag tyckte jag "behövde"

... och det var dom här jeansen



...och dom här byxorna



...och de här skärpet



Allt ifrån Gina tricot, sen var det lite smink också. =)



och så har vi lilla jag idag. =D



Nu ska jag skära upp några äpplen och dricka te.. måste plugga lite här. =)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: HEMLIGT!

HAHA eller hur vi har så jävla svårt att hålla tider alltså tur att vi alla e så (A)

2009-03-25 @ 22:24:57
Postat av: lisette

Hallå där :) Jag har precis laddat upp massa kläder på min outlet där jag säljer både skor, accesoarer, kläder och blandat.. snart tänkte jag även börja att lägga upp smycken :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet



Här ovanför ser du direkt adressen till min outlet, hoppas du hittar något.. skriv en kommentar om du finner något du är intresserad av :) kram lisette !!

2009-03-25 @ 23:55:47
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0