Hårfärg?


Det var roligt att leka med che i sisådär en kvart.
 
Men nu har jag suttit och kollat på lite olika hårfärger, fan vad svårt det är.
Jag är inte nöjd med den jag har nu, det är bilden till vänster, bilden till höger är på min naturliga hårfärg, som jag inte heller passar i,  jag tycker den är för ljus för mig.

Jag tror jag vill ha härfärgen som Beyonce har på dom här bilderna, den är mörk men med pyttelite ljust i.
Jag har aldrig blivit helnöjd med någon av hårfärgerna jag har provat på.

Jag vet dock att jag inte passar i jättemörkt och inte heller i rödtoniga färger. min hårfärg just nu är för röd för mig.
Åååh det är så svårt... ångest haha.





Kommentarer
Postat av: jacqueline

vet inte heller hur jag vill ha det, haha!

2009-03-16 @ 18:24:05
URL: http://jackies.devote.se
Postat av: WILMA

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300 (770poäng) plus 500 som extra bonus för ALLA som kommer över 950 poäng innan sista april!) Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen om att få ett extra presentkort på 500!

2009-03-16 @ 18:29:22
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg :)

Hoppas du har en bra måndag !

Kram

2009-03-16 @ 18:56:14
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: G

Girl!! Do the chocolate color ;)

2009-03-18 @ 00:03:19
Postat av: Therese

Den högst upp till vänster är jätte fin :)

2009-03-18 @ 12:35:16
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0