God morgon

God morgon =)

Jag har varit uppe ett tag nu. Jag låg och kollade på Sarah Silverman's show. Jag tycker hon är så jävla rolig när hon kör stand up, men jag blev lite besviken av hennes serie. Fast det är klart den var rolig lite då och då. Men när hon kör stand up brukar jag skratta så jag gråter hahah.

Just nu sitter jag och kollar på lite saker online, jag kan visa dom för er sen. =D

Och, vet ni vad, jag kollade på vädret lite tidigare och det ser ut som att våren är på väg =).. enligt mig iallafall. Jag försöker alltid vara så positiv även om jag vet att jag bara ljuger för mig själv hahah. Så jag tror alla jag någonsin träffat, har fått höra att dom är bara negativa. positiva tankar people. Positiva tankar.

Ialla fall så runt 3+ skulle det vara nu i helgen. =D


Kramkram

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, hörde att det ska bli varmare nu i helgen, så det är bara att hoppas på att det stämmer.

2009-03-13 @ 12:25:17
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: MULATRE

Ja, hoppas hoppas! =D

2009-03-13 @ 12:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0