Fredag!

   God morgon..

äntligen fredag ..skulle jag säga om jag inte jobbade hela helgen.

Igår vet jag inte vad som hände med mitt internet, jag skulle lägga upp lite bilder från kvällen och även på sakerna jag hade beställt. Jag blev verkligen jättenöjd, så nu kommer jag beställa väldigt mycket från internet känner jag haha=)

Jag träffade tjejerna igår kväll också, jag och Claudi åkte in till stan där vi mötte upp Glori, vi satte oss på ett café precis brevid gloris jobb, som var jättemysigt. Jag hade aldrig varit där faktist, men där satt vi och pratade massa tjejesnack bara. Vi har alltid så himla roligt, vad vi än gör. Claudi är så bra på att härma folk så jag skrattar alltid ihjäl mig.

Jag ska få henne att spela in ett klipp, så ska jag visa er. Hahah nej hon skulle döda mig då. =D

Jag tänkte visa er sakerna jag hade beställt när jag kommer hem från jobbet, jag hinner inte nu. Så jag hör av mig runt 8 =D

Nu måste jag äta frukost, håller på att svälta känner jag haha

Kramkram =D






   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0