16.15

Hej.. again =)


Herregud, jag kollade precis på Tyra's show. Det handlar om 13 -15 åringar som har / vill ha barn. Jag tycker det är så synd. Man tänker så annorlunda när man kommer upp i 18-års åldern. Tråkigt om man ångrar sig efter liksom.

Annars sitter jag just nu och dricker te. Jag pratade precis med min syrra som är 16 btw, (hoppas inte hon har några planer på att skaffa barn hahah) nej men iaf mamma fyller ju år på söndag. Så vi ska nog åka in till stan imorn eller på lördag och köpa nånting fint till kära mamma. =) 

Men nu ska jag ställa mig och diska upp lite och även städa här. Jag älskar att städa om jag inte har nånting annat för mig. Konstigt va? asså verkligen LOVE it! hahah.

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: c

grattis i förskot till din mamma :) vad tänker du köpa? behöver tips för när min mamma fyller år!

2009-03-12 @ 17:45:00
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: MULATRE

c- Tack gud va gulligt av dig. =)

Du jag vet inte riktigt. Troligen lite hudvårdprodukter. Eller kanske någon snygg scarf eller väska kanske. =)

2009-03-12 @ 17:57:55
Postat av: Ida

hjälp mig att samla in pengar till något vettigt! Ett endaste klick på reklamen på min blogg hjälper, läs mer på min blogg och se vad jag menar! :) hare bra!

2009-03-12 @ 18:18:03
URL: http://idalundin.blogg.se/
Postat av: Jeanette

älskar tyra banks show <3

missade de idag tyvärr :/ skulle vilja se de

2009-03-12 @ 18:26:05
URL: http://pixyfalse.blogg.se/
Postat av: MULATRE

Ida- Jag vet inte vilken reklam du menar. Vill mer än gärna hjälpa dig om det är allt jag behöver göra. =)





Jeanette- Ja visst är hon grym!, hon är så rolig. haha. =)

2009-03-12 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0