10.47




Hej bloggen!

Ush vilket väder vi har här, idag har jag ingen lust att göra nånting, och det tänker jag inte göra heller, för jag behöver inte haha, för er som fortfarande går i skolan ... nej, jag skojja bara vad elak jag är.

Men jag jobbar fre,lör och sön nu i veckan, så jag ska passa på och slöa extra mycket nu när det är dåligt väder och allt.
nano är ledig också, så jag är inte ensam.. fast det kan vara negativt också eftersom då får jag inte alltid kolla på vad jag vill, eller jo det får jag men.. saken är den att det är jobbigt att behöva tjata varje gång. =D


Tack förresten för alla gulliga kommentarer, tro det eller ej jag har inte fått en elak kommentar än så länge väntar på den, du kan vara den första.. passa på. =D haha, nej men det väldigt mycket roligare att skriva och uppdatera när ni skriver så snälla kommentarer...så tack .=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, detta låter som en sjuk fråga men skulle du kunna dansa för pengar? detta är bara en allmän fråga från ett inlägg i min blogg så ta det inte bokstavligt.

2009-03-17 @ 14:53:19
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

här är det soool:)

2009-03-17 @ 15:16:14
URL: http://halshammar.se
Postat av: stockholmsjenna

jag fatta inte, går inte du i skolan/jobbar inte lr vadå?

2009-03-17 @ 15:23:27
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: MULATRE

Alshammar- Vad härligt, vi fick faktist lite sol vi med tillslut. =)





stockholmsjenna- Jo jag jobbar men inte heltid, letar dock efter ett heltids jobb. och nej jag går inte i skolan just nu. =)





Anonym- hehe, aa vilken fråga, men nej jag skulle inte göra det, om det är som strippa du syftar på.

Fast sen finns det ju dom som är professionella dansare, jag menar dom som dansar på Lets dance tex

det skulle jag kunna göra.

2009-03-17 @ 16:24:41
Postat av: bellesa

Heeejsan ;D allt bra med dig? Va fiiin banner & blogg du har, kika gärna förbi hos mig och kommentera vad du tycker om min nya design eller läs de olika tipsen jag rekommenderar dig som läsare att prova på eller köpa ;)



anmäl dig till modell för en dag, tävlingen!



see youuu :D

2009-03-18 @ 16:41:59
URL: http://bellesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0