Vem du får dejta om jag dör

Sent igår kväll kom nano hit jag var super duper trött , så jag gjorde lite åt honom att äta sen gick vi och la oss.
Vi brukar verkligen prata om allt mellan himmel och jord, och igår kom vi in på ett lite skumt ämne.

"Vem du får dejta om jag dör" haha först sa vi några namn bara för att vara taskiga. Efter det kom vi bara in på kändisar eftersom det inte kommer hända i alla fall. Då var vi snällare då tänkte vi vilka som ser bra ut och som verkar ha bra personlighet.

Jag kom fram till Halle Berry och nano tyckte jag kunde få dejta T.I  det var dock lite svårt för honom att säga. ;P
Men T.I verkar som en bra kille har jag alltid sagt. Jag har aldrig sett att han haft massa tjejer i hans video och jag har heller aldrig hört att någon av hans texter trycker ner tjejer jag kan tänka mig att han är en bra kille. Det är klart jag kan ha jättefel, det är ju inte som man känner dom för att man ser dom på tv.

                     


    (Jag skulle inte säga nej till Tyson heller) haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0