Alla hjärtans dag



Igår, alla hjärtans dag var jag med min älskling hos hans brorsa Rolando och hans flickvän Emma.
Vi hade det jättetrevligt. När vi kom dit blev vi bjudna på otroligt god mat, förrätt, varmrätt och efterrätt.
Efter det satt vi och kollade på över 500 bilder på tvn som dom hade tagit nu när dom var i Chile, massor av skratt och roliga kommentarer, ännu mer att äta haha, fan va vi åt igår,och allting var så gott också så man kunde inte sluta heller. Runt 11 började vi röra oss hem iaf. väl hemma gjorde vi oss klara för sängen direkt. Kröp under under vårt jättetjocka täcke och bara kollade på tv.
Nano har köpt en såkallad tivo som är min räddning här i livet hahah, jag är största tv nörden, så allting jag missar när jag gör något annat kan jag kolla på när jag har lust liksom. Den spelar in tv program, Varför kom ingen på den förut jag har behövt den hela mitt liv ( nörd.. jag?.. nää inte alls)
Nu har vi gjort en jättegod fruktsallad, med alla mina favoriter i mmm.  Jag har har köpt elle som jag ska ligga och bläddra igenom, nano ska ligga brevid och spela tv- spel ..såklart! (vi är lite nördar båda två)
hoppas ni alla hade en jättetrevlig alla hjärtans dag alla par som singlar. =)

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0