Det bästa videoklippet någonsin!

Hej bloggen!

Vilket härligt väder ute.=)  Jag måste hitta på nånting att göra med justin idag. Igår hade vi riktigt kul.Tjejerna kom runt 6 vi hade planerat att kolla på film men så blev det inte vi hade så mycket att prata om så det blev bara massa skvaller och skratt. "G" visade den roligaste videon någonsin på youtube, jag skrattade så jag fick tårar och inte kunde andas. kolla in http://www.youtube.com/watch?v=HPPj6viIBmU de första 20 sek är roliga men de blir bara bättre o bättre från 1.20 till slutet kan jag knappt kolla på utan att kissa på mig. han är sååå seriös!  gud vad vi skrattade, och jag måste rekomendera chili cheez doodles dom är jättejättegoda.=)

                  

Nu ska jag fixa någonting att äta till mig och bruur.

pyss o kraaam!





Kommentarer
Postat av: Claudia

HAHAHAHAHA SÅ JÄVLA ROLIGT KLIPP

2009-03-08 @ 01:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0