16/2



God morgon! jo tro det elr ej jag vaknade för inte mer än en timme sen. VI var uppe till 5 imorse. 
Jag satt här och kollade runt lite online, jag letar bl.a efter en ljus jeansjacka, den jag har nu är för mörk ljust är mer somrigt liksom pixsom. =)
Det är så typiskt mig att börja shoppa sommarkläder i slutet av maj. Men inte i år, jag hittade lite grejer som jag gillade massor av skor såklart ,man kan inte ha för många elr hur ?
Bilden ni ser är ifrån lördags, jag vill visa den för det här är min signatur grej, den där minen.. så typiskt mig jag ska alltid prata när någon tar kort, så den där minen är på 80% av alla bilder på mig. Men den har väll sin charm haha.
Glada nyheter min blogg är under construction så jag kommer få en fin design om ett par dagar. Som det är nu kan jag bara lägga upp en bild i taget, men jag vill kunna lägga upp flera och göra det lite gulligt med ramar osv.
Det ska bli jättekul. Tjejen som ska göra det heter Elin och är jätteduktig, hon är också sjukt bra på makeup kolla in henne på www.elinengmaan.webblogg.se 

Kram så länge. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0