Hemmakväll

Eftersom min kära mor precis åkt till USA får jag vara barnvakt nu i ett par veckor åt min lillebror Justin, det ska bli så roligt han är bara 7 men han använder fraser som " Det här är inte riktigt min smak " så sa han om min jättegoda fruktsallad som jag jag tvingade i honom iaf. Efter det blev det godis och popcorn  till melodifestivalen lite roligare. =) 
men han är jätteduktig på att lyssna och barn ska äta mycket frukt så alltid innan han får dricka läsk eller äta godis måste han dricka massa vatten och äta massa frukt ( om jag är i närheten iaf ) nu låter jag som världens kärring men det är ju verkligen för hans eget bästa.

Justins favorit mat är sushi och han dricker grönt te med honung. Han kallar mig och min syrra för prinsessor och säger hur vackra vii är varje dag han är mammas pojke och hans bästa kompis är pappa. Om det finns ett perfekt barn så är det Justin. 

Nu hade jag tänkt sova gick upp sju imorse så jag är sjukt trött. Hoppas alla har haft det bra idag.
God natt. =)




                                  
                    
                                                             Justin: - Gör så här med       
                                                              handen och säg sparris.    
                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0