Beyonce (Sasha fierce)



I fredags ringde nano från jobbet och det lät så här:

nano-  Hej sötis, vad gööör du ? jag har en överraskning till dig.
Du kommer dö, gissa gissa vad det är.

jag-  uhm, du har köpt massa choklad till mig haha.

nano- hahaha neeeej!

så höll det på så ett tag sen sa han.
- du får veta när jag kommer hem, jag vill se din min. 

två timmar senare kom han hem med två biljetter till... Beyonce's konsert !!! (eller Sasha fierce kanske man ska kalla henne nu) i vilket fall gissa om jag blev överlycklig.. yes indeed haha.
så den 13 maj klockan 19.30 så kommer vi stå i globen och sjunga med Beyonce.
Jag kan verkligen alla hennes låtar också så det ska bli jättekul. =D
är det någon utav er som också kommer vara där? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0